Pages

Isnin, 20 Oktober 2014

Sesungguhnya AKU ”ALLAH” yang Maha Gagah dan Maha Perkasa

Firman ALLAH yang yang berbunyi….

INNALLAHA QAWIYYUL AZIZ
(Sesungguhnya AKU ”ALLAH” yang Maha Gagah dan Maha Perkasa)


Tenaga atau qudrat adalah suatu sifat kekuasaan AKU maka dengan nya AKU memerintah alam dalam keadaan terhad maupun terbatas tidak ada satu pun yang ada ini terkeluar dari takluk kekuasaan (kobdah) atau gengamanku dan AKUlah yang mengawal dan menjaga setiap yang ada ini

,tenaga-tenaga atau daya energy yang wujud pada jisim-jisim itu adalah semuanya tenaga QUDRATULLAH

tidak ada kuasa yang wujud selain tenaga AKU,
LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAHI ALIYYIL ADZIM
(Tiada daya upaya bagi aku”kejadian”melaiankan ALLAH”AKU”yang memiliki ketinggian dan kebesaran)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.