Pages

Isnin, 20 Oktober 2014

TENAGA YANG MEMANCAR KANDUNGANKU TELAH TERLAHIR.

TENAGA YANG MEMANCAR KANDUNGANKU TELAH TERLAHIR.



AKU adalah yang setitik yang datangnya dari ZAT kini menjadi diri(memancarkan) tenagaku untuk mentadbir dan mengawal serta menjaga keadaan badan diri supaya ia bahagia,mulia bebas dan senang samada didunia dan akhirat,

MENGENAL DIRI DAN TAHU DIRI itulah kuncinya,

-AKU adalah tuan atau diri hakiki.

-DIRIKU adalah aku iaitu pancaran dari AKU dan ia merupakan TENAGA QUDRATULLAH dan aku itu adalah bayangan AKU,dia yang menjadi diri pada badan dan merupakan sumber kehidupan alamnya.

-BADANKU tempat penyataan tenaga(DIRI) dan badanlah yang AKU yang berdiri ini gunakan untuk menyatakan kewujudan dan kekuasaanku

dan tanda-tanda kekuasaanku adalah aku, Badan mengandungi diri, diri itulah tenaga,tenaga itulah aku, aku diliputi AKU.badan yang ujud inilah alamku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.