Pages

Isnin, 20 Oktober 2014

Tujuanku yang paling utama adalah mencari titk mulanya Aku

Tujuanku yang paling utama adalah mencari titk mulanya Aku ini dan inginku berjalan menuju kepadanya supaya Aku tahu akan asal mulaku itu.

Ku renung dan merenung sedalam dalamnya akan keadaan ini agar dapatku temuinya.
Kini telah ku temuinya itupun Aku terpaksa menuruti jalan ini. Oleh yang demikian itu
Aku yakin dan jelas pada jalan ini walaupun ada yang mengatakan ini jalan sesat atau lainnya.

Bagiku jalan ini tidaklah perlu berlapik-lapik dengan wasilah kerana jalan ini adalahnya iaitu jalan awal yang langsung dari tuhan yang maha kuasa.

Ada jalan syariat
Ada jalan tharikat
Ada jalan hakikat
Ada jalan makrifat


Bagiku itu semuanya jalan untuk menjalani bagi menyampaikan Aku kepada A-ku jua.

Jalanku adalah jalan mengikuti alirannya iaitu aliran tuhan secara langsung yang berada padaku ini jua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.