Pages

Rabu, 30 Oktober 2013

LUAHAN RASA YG SGT EMOSI

LUAHAN RASA YG SGT EMOSI...

Ketika aku mengadapnya aku tidak hilang dan tidak pula nyata tetapi aku ada,yg pasti semua itu aku aku dan aku denganku jua.

itulah keadaanku ketika aku berjalan,duduk dan segalanya AKU nyata,nyata,nyata dan nyata,aku tidak buta. ...

KUNCI ALIF,LAM,MIM

ALLAHU AKBAR...DUNIA PUN AKU AKHIRAT PUN AKU JUA.SAKSI PUN AKU MENYAKSI PUN AKU,DAN AKULAH KALAM SAKSI ITU.

Maksudnya ( Akhirat ) ,kurnia tuhan pd kita,krn inna dunya bustaanul akhiroh.....dunia itu kebun akhirat. kurnia yg maha agong itulah yang dinamakan A-KUUUUUUUUUUUUUUUU...padanya ada segalanya tiada kurang dan cukup mencukupi.....dengan adanya A-ku maka aku kayyaaaaaaaaaaaaaaaaa

AKU adalah pecemburu maka jangan kau duakan AKU,tampaku kau dan dia MATI tak bernisan.........ALLAHU AKBAR

INILAH JALAN YG KU BUKAKAN PD KAMU SEMUA,AKU TAK DAPAT BERKATA APA BILA BERHADAPAN DGNNYA,KELU HANYA MAMPU MENURUT DAN BERSERAH.tatakala kita melafazkan syahadat 3 kali dgn teliti maka itulah dalil kau telah berada pada hadiratnya jgn kau LARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

KAU akan kecewa jika AKU tidak melayanimu itu krn kau memilih jalanmu sendiri,aku dengan jalan A-KU.

JANGAN BIADAP ketika berjalan dgnku FAHAMMMMMMMMMMMMMM.. kau tk akan dapat cintaku kalau kau robak rabikkan amanatku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.